close
Message Title
Message Text?
Yes
No
تی تی چو تولید کننده سرویس خواب
برای خرید سرویس نوزاد و دو منظوره باید به چند عامل توجه داشت

برای خرید سرویس نوزاد و دو منظوره باید به چند عامل توجه داشت:

1 کیفیت : استفاده از یراق آلات مناسب و کیفیت چوب مورد استفاده، بسیار حائز اهمیت است. ماندگاری، عدم خرابی یراق آلات، عدم تغییر رنگ محصول و ... به کیفیت محصول بستگی دارد.

2 امنیت : تخت های نوزادی باید طوری طراحی شود تا ریسک آسیب پذیری نوزاد را به صفر برساند. ارتفاع مناسب برای نرده و استفاده نکردن شیشه در ویترین ها، نداشتن لبه های تیز و برنده و...

3 رنگ : یکی از مکان هایی که کودک ما بیشترین زمان خود را در آن سپری می کند اتاق خواب است. رنگ ها یکی از عواملی هستند که تاثیر بسزایی در روحیات و افکار انسان دارند.

رنگهای سرد شامل رنگ های آبی، سبز، فیروزه ای و نقره ای است که به طور کلی خاصیت آرامش بخشی دارند.

رنگهای گرم شامل رنگ های قرمز ، زرد، طلایی و نارنجی است.این رنگها می توانند حالات روحی مختلفی همچون هیجان یا خشم به انسان ببخشند.

رنگهای خنثی رنگ هایی مانند قهوه ای، بژ، شیری، خاکستری، سیاه و سفید هستند و معمولا باعث می شوند انسان به سایر رنگهایی که در کنار آنها قرار گرفته است، توجه خاص نشان دهد.

برای نوزاد بیشتر از رنگ های سرد و یا رنگ های گرم روشن و کم رنگ استفاده می شود.

4 اجزای سرویس : تخت نوزادی یا دو منظوره، کمد، قفسه عروسک و دکور، دراور ( میز تعویض )

در خرید سرویس باید به اندازه اجزای سرویس دقت زیادی کرد تا بتوان از فضای اتاق استفاده بهینه کرد و بهترین چیدمان را انجام داد. در اتاق باید فضایی برای بازی در اختیار کودک قرار گرفته شود. نباید کل فضای اتاق با سرویس پر شود.

(امتیازی ثبت نشده است!)
نام ایمیل(اختیاری)
متن نظر ثبت